جزییات خبر

در ۶ ماه نخست سال جاری:

تولید بیش از8 میلیارد متر مکعب گاز صادراتی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی

تولید بیش از8 میلیارد متر مکعب گاز صادراتی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳) ۱۶:۱۱

در ۶ ماه نخست سال جاری با تلاش کارکنان و متخصصان بیش از8 میلیارد متر مکعب گاز صادراتی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شد.

 
 
به گزارش خبرنگار مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد نعمتی از تولید بیش از 7،5 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در شش ماهه اول سال 1403خبرداد.
 
مدیر پالایشگاه دهم عنوان کردند: به همت کارکنان و متخصصان این پالایشگاه، با وجود شرایط سخت تحریم صنعت نفت و گاز کشور، همچنین علی رغم بازه 25 روزه تعمیرات اساسی در تابستان که با هدف آمادگی کامل برای فصل زمستان انجام گرفت با اراده ای مضاعف تلاش کردیم در جهت پایداری تولید گاز در پالایشگاه دهم میزان توقف تولید به کمتر از 18 روز برسد و بیش از 8 میلیارد متر مکعب گاز صادراتی در شش ماهه اول سال 1403 تولید نمائیم.
 
 نعمتی در این خصوص افزودند: سایر محصولات پالایشگاه دهم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که با اهتمام ویژه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی در این پالایشگاه، به رقم تولید بسیار مطلوبی دست یافتیم.
 
 وی در ادامه خاطرنشان کردند: از فروردین تا پایان شهریورماه سال 1403 بیش از 98 هزار تن اتان، 173 هزار تن پروپان ،133هزار تن بوتان، 7.5 میلیون بشکه میعانات گازی و46هزار تن گوگرد در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شد.
 
نعمتی مدیر پالایشگاه دهم در خاتمه عنوان نمودند: با انجام تعمیرات تجهیزات حیاتی در سطح پالایشگاه توسط همکاران توانمند و متخصص مجموعه در سال جهش تولید با مشارکت مردم به لطف الهی موفق به تولید مستمر و پایدار بر اساس برنامه های پیش بینی شده بودیم که خود گام مهم و ارزشمندی جهت کمک به اقتصاد کشور عزیزمان می باشد.
(دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳) ۱۶:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید