جزییات خبر

پیام سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی در پی شهادت مجاهد قهرمان فرمانده "یحیی السنوار":

پیام سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی در پی شهادت مجاهد قهرمان فرمانده "یحیی السنوار":
(شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳) ۱۱:۱۹

غلامعباس حسینی، سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی با صدور پیامی، شهادت شهید "یحیی سنوار" رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ غلامعباس حسینی، سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی با صدور پیامی شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت " یحیی السنوار" را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا"
 
شهادت سرافرازانه مجاهد نستوه و مبارز راه حق، سردار والامقام «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس که تا آخرین لحظه عمر، مشغول دفاع خالصانه از وطن و نبرد با رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس بود را به امت اسلامی، جبهه مقاومت در سراسر منطقه و جنبش‌های آزادی‌بخش اسلامی فلسطین و کارکنان جبهه‌ی اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
 
شهادت آن شهید راه مقاومت نه‌تن‌ها هیچ خللی در مسیر آزادی فلسطین و قدس شریف ایجاد نمی‌کند بلکه موجب خواهد شد جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر، اراده‌ای مستحکم‌تر در راه سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل گام بردارد.
 
شهادت سرداران بزرگ جبهه‌ی مقاومت نویدی به پایان زندگی نکبت‌بار مستکبران جهان به‌ویژه رژیم اشغالگر صهیونیستی است؛ این رژیم جعلی بداند که این اقدام‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیرو‌های مقاومت انتقام خون آن شهید والامقام و تمام شهیدانی که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت قهرمان فلسطین و اسلام نثار کردند، خواهند گرفت.
 
اینجانب شهادت این مجاهد آزاده، سرافراز، مومن و پرهیزکار را به آزادگان جهان، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و یاران ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای ملت مبارز فلسطین و مردم مظلوم غزه از خداوند متعال طلب نصرت، عزت و پیروزی خواستارم.
 
غلامعباس حسینی 
 
سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳) ۱۱:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید