جزییات خبر

همزمان با بیست و ششمین سال تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی :

آیین تکریم و معارفه هماهنگ کننده پیشین و سرپرست روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه هماهنگ کننده پیشین و سرپرست روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳) ۱۴:۵۳

آیین تکریم و معارفه هماهنگ ‌کننده پیشین و سرپرست جدید روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی و کارکنان روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در بیست وششمین سالگرد تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی آیین تکریم حسن فرهادی، هماهنگ کننده پیشین روابط عمومی مجتمع و معارفه ابراهیم عباسی به‌عنوان سرپرست روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، صبح امروز (شنبه، 28 مهرماه) با حضور غلامعباس حسینی، مدیرعامل، مدیران ستادی و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

وظیفه خطیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بازتاب تلاش‌ و مجاهدت کارکنان است


غلامعباس حسینی، سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین تکریم و معارفه هماهنگ ‌کننده پیشین و سرپرست جدید روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار مقاومت و نماد ایستادگی در برابر ظلم " یحیی السنوار" بیان کرد: شهادت آن شهید راه مقاومت نه‌تن‌ها هیچ خللی در مسیر آزادی فلسطین و قدس شریف ایجاد نمی‌کند بلکه موجب خواهد شد جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر، اراده‌ای مستحکم‌تر در راه سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل گام بردارد.

حسینی در ادامه عنوان داشت: یکی از وظایف خطیر و مهم روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بازتاب و انعکاس تلاش‌ و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی می‌باشد و امروز با شناختی که از تجارب ارزشمند کارکنان روابط عمومی مجتمع، با مدیریت جدید آقای عباسی این وظیفه مهم به صورت شایسته محقق خواهد شد.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: سطح ارتباط، تعامل و همدلی با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بوشهر و ... باید تقویت و افزایش پیدا کند تا شاهد دستاوردهای ارزشمندی در این حوزه مهم باشیم.


وی در ادامه با اشاره به ساختار روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ساختار روابط عمومی در حوزهای فرهنگی، تشریفات و اطلاع‌رسانی باید به صورت ویژه تقویت شود و حوزه تشریفات یکی از مهمترین ارکان بزرگترین شرکت تولید کننده گاز کشور می‌‌باشد.

حسینی در ادامه با اشاره به لزوم پیاده‌سازی و تدوین طرح و برنامه جامع مسائل فرهنگی در مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: حوزه‌های فرهنگی روابط عمومی و بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی باید در سایه همدلی، کارگروهی بتوانند همگام و همسو باهم بهترین دستاوردهای فرهنگی را به ثبت برسانند .

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به ضرورت اجرای بیانه گام دوم انقلاب و حرکت روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در این راستا عنوان داشت: اکنون که انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه ی پنجم حیات خود نهاده، روابط عمومی این مجموعه باید مسائل مهم عدالت اجتماعی، امیدآفرینی، قدرت ایران اسلامی، آمادگی دفاعی و خودکفایی را در گام دوم انقلاب پیاده‌سازی نماید.

وی ادامه داد: روابط عمومی این مجموعه می‌تواند نقش بسیار موثری در بازتاب مسائل و مشکلات رفاهی، طرح طبقه‌بندی مشاغل و ... در حوزه کارگری پالایشگاه‌های مجتمع داشته باشد و باید در این حوزه اقدامات موثری را به ثبت برساند.

حسینی در ادامه از زحمات ارزشمند بهرام حیدری، مدیرمنابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و همچنین حسن فرهادی به عنوان هماهنگ کننده پیشن روابط عمومی که سکان هدایت روابط عمومی را در ماه‌های اخیر بر عهده داشتند تقدیر و تشکر به عمل آورد.


مجتمع گاز پارس جنوبی یک برند است/ ایجاد خلاقیت و تفکر خلاق دو عامل مهم برای حرکت به سوی تحول، پویایی در روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی

در ادامه این آیین، ابراهیم عباسی به ‌عنوان سرپرست روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: وظیفه خطیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی انعکاس شایسته دستاورد عظیم کارکنان و امیدآفرینی است که باید در سایه همدلی، ایجاد خلاقیت و تفکر خلاق به سمت تحول، پویایی و نشاط سازمانی حرکت کنیم.

عباسی در ادامه عنوان داشت: ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه استان بوشهر و استفاده از ظرفیت آنان از مهم ترین وظایف روابط عمومی این مجموعه می‌باشد که باید به صورت شایسته پیاده‌سازی شود.


وی ادامه داد: روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی رابط بین مدیرعامل، مدیران ستادی و کارکنان ارزشمند این مجتمع عظیم گازی کشور هستند و هر قدر این ارتباط تنگاتنگ باشد به طور قطع روابط عمومی نقش خوب و محوری خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.




رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید رسانه جدید






(شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳) ۱۴:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید