جزییات خبر

سرپرست پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی:

نگهداشت و تعمیرات بروز و نوآورانه، ضرورت مهم در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

نگهداشت و تعمیرات بروز و نوآورانه، ضرورت مهم در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳) ۰۷:۳۶

سرپرست پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با انجام تعمیرات بروز و نوآورانه روند تولید گاز و محصولات جانبی در واحدهای مختلف پالایشگاه نهم وضعیت بسیار مطلوبی دارد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حمید خدری، سرپرست پالایشگاه نهم گاز پارس جنوبی در حاشیه‌ی بازدید از واحدهای مختلف پالایشگاه بیان کرد: نگهداشت و تعمیرات بروز و نوآورانه از ضرورت‌های مهم پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد و همه متخصصان و کارکنان این مجموعه باید به این اصل مهم تکیه و توجه ویژه داشته باشند.

خدری در ادامه بیان کرد: قطعات و تجهیزات پالایشگاهی باید طبق دانش روز ارتقا یافته و تکنولوژیهای جدید همسو با پایداری در تولید جایگزین شود.

به‌ گفته‌ی خدری؛ انجام تعمیرات دوره‌ای و به‌ روزرسانی تجهیزات برای افزایش طول عمر مفید آن‌ها و کاهش هزینه‌های تعمیراتی بسیار مهم می باشد.

سرپرست پالایشگاه نهم پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: با ورود به روزهای سرد سال همه با هم در راستای تولید پایدار و حداکثری گاز تلاش نماییم و شرایط آرامش و آسایش هموطنان عزیزمان را فراهم آوریم‌.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کارکنان پالایشگاه نهم پارس جنوبی، بر اهمیت حفظ این روند و افزایش بهره‌وری تأکید و عنوان داشت: مهمترین سرمایه این مجموعه نیروی انسانی کارآمد و نوآور می باشد و همیشه باید این سرمایه را حفظ نماییم و امید داریم با برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر بتوانیم مسائل مهم و کلیدی حوزه نیروی انسانی را مرتفع نماییم.
(یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳) ۰۷:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید