جزییات خبر

تأکید بر ضرورت افزایش همکاری میان مجتمع پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه پارس

تأکید بر ضرورت افزایش همکاری میان مجتمع پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه پارس
(یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳) ۱۴:۴۱

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار کرد: برای انجام کارهای مؤثر در منطقه و همچنین شکوفایی در تولید پایدار نیازمند گسترش سطح همکاری میان مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه هستیم.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه‌ ویژه پارس صبح امروز (یکشنبه،29مهرماه) در دیدار با غلامعباس حسینی، سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: باید فعالیت‌‌ها و اقدامات کلیدی در پارس جنوبی در سایه تعامل و همکاری تمام شرکت‌های اصلی مستقر در منطقه صورت گیرد و شاهد رونق و پیشرفت در منطقه پارس جنوبی و مناطق پیرامونی باشیم. 
 
اسدی در ادامه تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند، کارآمد و خلاق به یکی از بزرگترین سرمایه ارزشمند کشور تبدیل شده و باید مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع گردد.       
 
غلامعباس حسینی، سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این دیدار بیان کرد: برای انجام اقدام‌های شایسته و به‌کارگیری تصمیم‌ها و راهکارهای مهم همسو با پیشرفت و تحول در منطقه باید نشست‌های بین مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه را گسترش داد زیرا رونق گسترده در منطقه پارس جنوبی نیازمند مشارکت فعال همه شرکت‌های مستقر در پایتخت انرژی کشور است.
 
وی افزود: توسعه‌ پایدار در منطقه و کشور در سایه‌ عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شکوفا می‌شود و توجه به مسائل مهم اجتماعی، زیست‌محیطی و فرهنگی مناطق پیرامونی آثار بسیار درخشانی بر روند تولید و شکوفایی اقتصاد کشور و همچنین رضایتمندی جامعه پیرامونی خواهد داشت.
 
سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا با تشکیل کارگروه‌های مختلف زمینه را برای انجام زیرساخت‌های اساسی شهرستان های همجوار فراهم آوریم.
(یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳) ۱۴:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید