جزییات خبر

در آستانه ی ورود به روزهای سرد سال و تولید پایدار

نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت پیمان ها و مناقصات ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت پیمان ها و مناقصات ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳) ۰۷:۲۴

در آستانه‌ی ورود به روزهای سرد سال و تولید مستمر و پایدار گاز نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت پیمان ها و مناقصات ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت پیمان ها و مناقصات ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی امروز یکشنبه ۲۹ مهر با حضور مدیر عامل، معاونین سایت یک و دو، مدیران پالایشگاه ها و مدیران و روسای ستادی در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.


در ابتدای این نشست؛ محمود پولادیان، رئیس امور حقوقی و پیمان ها در مجتمع بیان کرد: این نشست تخصصی با هدف بررسی آخرین وضعیت پیمان ها و مناقصات ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی قبل از ورود به فصل سرد سال و در راستای حصول اطمینان از فرایند ارجاع کار و پیمان سپاری بهنگام در بستر الزامات قانونی به منظور پایداری تولید برگزار گردید.


پولادیان در ادامه با اشاره به موارد مهم در این نشست تخصصی تصریح کرد: سابقه پیمان و مناقصات در ستاد و پالایشگاه ها و تحولات رویکرد پیمان سپاری متناسب با واگذاری بهره برداری پالایشگاه ها و تاسیسات مشترک،کریدورها ،خطوط انتقال و شهرک های مسکونی،به تفکیک پالایشگاه ها از موارد مهم این حوزه می باشد.


عضو اصلی هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: با توجه به بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی، ابلاغ پیمان های تیپ ۹ گانه در پالایشگاه ها بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت، ابلاغ فهرست بهاء اقلام عمومی و مصوبات کمیته ساماندهی و مدیریت ساختار و برنامه ریزی و طرح طبقه بندی مشاغل، آخرین وضعیت پیمان ها و فرایند ارجاع کار و مناقصات در پالایشگاه های ۱۳ گانه مجتمع بررسی گردید.


به گفته ی پولادیان؛ متناسب با موضوعات تصمیماتی به منظور تسهیل و تسریع فرایند پیمان سپاری در جهت پشتیبانی از تولید پایدار قبل از آغاز فصل سرد سال اتخاذ گردید.

(دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳) ۰۷:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید