جزییات خبر

مدیر دبستان تختی روستای هاله از توابع شهرستان عسلویه:

نقش مجتمع گاز پارس جنوبی در اجرای کلاس های آموزشی در مدارس منطقه بی نظیر است

نقش مجتمع گاز پارس جنوبی در اجرای کلاس های آموزشی در مدارس منطقه بی نظیر است
(چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶) ۱۶:۰۴

مدیر دبستان تختی روستای هاله در مراسم روز کودک که با همت پالایشگاه سوم برگزار شد گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون توانسته است در حوزه اجرای کلاس های آموزشی و محیط زیست اقدامات بسیار موثری را در مدارس منطقه انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ابر اهیم امراری، مدیر دبستان تختی روستای هاله در مراسم روز کودک که با همت پالایشگاه سوم برگزار شد گفت: خوشبختانه اکنون شاهد همت و کار بسیار بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی بخصوص پالایشگاه سوم در راستای اجرای کلاس های آموزشی و درختکاری در دبستان تختی هاله بوده ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح درختکاری جنگل حرا در روستای هاله توسط این پالایشگاه افزود: کارکنان پرتلاش پالایشگاه سوم در سال های قبل توانستند با کاشت درخت های حرا گام های بسیار موثری را در این حوزه بردارند و اکنون شاهد رشد این درختان هستیم و یک جنگل بسیار انبوه در روستای هاله باعث شده گردشگران زیادی را به این منطقه سوق بدهد.

مدیر دبستان تختی روستای هاله عنوان داشت: این مجتمع عظیم گازی کشور در سالهای اخیر بخصوص در همین ابتدای سال تحصیلی جدید، کلاس های آموزشی را در حوزه محیط زیست در این مدرسه برگزار نموده که این مهم نشان از تعامل سازنده و خوب این مجتمع با مدارس منطقه می باشد.

امراری یادآور شد: امروز مدیران و کارکنان پالایشگاه سوم با حضور بسیار موثر خود در این مدرسه باعث شدند که دانش آموزان با شور و شعف بسیار خوبی در کلاس های آموزشی حضور یافته و بتوانند با انگیزه بیشتری به فعالیت های فرهنگی ادامه بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در امر گسترش فرهنگ و محرومیت زدایی در کنار مردم منطقه بوده و ما نیز همیشه قدردان زحمات این تلاشگران هستیم و با اهتمام در مسائل فرهنگی و آموزشی برای تربیت نیروهای فعال برای آینده کشورمان گام برمی داریم.

30
28


(چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶) ۱۶:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید