در راستای توسعه شبکه یکپارچه مخابرات و فناوری اطلاعات؛
مرکز اپراتوری تلفن پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت راه اندازی شد
(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶)
۱۴:۳۰
رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای توسعه شبکه یکپارچه مخابرات و فناوری اطلاعات، مرکز اپراتوری تلفن پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمدرضا آرام، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه ششم با اعلام این خبر گفت: مرکز اپراتوری تلفن این پالایشگاه با تلاش متخصصان واحد ICTو با حمایتهای مدیریت پالایشگاه ششم راهاندازی گردید.
وی افزود: بدون توسعه شبکه یکپارچه مخابرات و فناوری اطلاعات پالایشگاه، اعم از زیرساخت و سرویس و بسترسازی برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه آموزشهای لازم به گروه اپراتوری، این امر امکانپذیر نبود.
رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه ششم با اشاره به سهولت برقراری ارتباط از طریق مرکز تلفن مایتل پالایشگاه عنوان کرد: استفاده از سیستمهای مخابراتی در مواقع بحران، ارائه سریعتر و دقیق تر خدمات را در حوزه مدیریت بحران و کاهش چشمگیر خسارات موجب گردیده است.
آرام همچنین با اشاره به رشد روزافزون مخاطرات و حوادث و موقعیت استراتژیک منطقه پارس جنوبی در جهان و نقش مهم سیستمهای اطلاعات ارتباطی در پیشبینی، پیشگیری و مهار بحران تصریح کرد: این مرکز قابلیت ویژهای در مواقع بحران داشته و در صورت قطع خطوط تلفن، امکان برقراری ارتباط با تلفنهای ماهوارهای و دسترسی به سایر خطوط تلفن در بیرون از سازمان را دارد.
این مقام مسئول در پایان گفت: این مرکز با شماره 8000 به صورت 24 ساعته و در دو شیفت به ارائه خدمات به کارکنان پرتلاش پالایشگاه ششم میپردازد.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶)
۱۴:۳۰