آرشیو اخبار - 15 اردیبهشت 1401 [۱۳۹۵] :: [۱۳۹۶] :: [۱۳۹۷] :: [۱۳۹۸] :: [۱۳۹۹] :: [۱۴۰۰] :: [۱۴۰۱] :: [۱۴۰۲] :: [۱۴۰۳] جستجو نوع خبر همه موارد خبر گزارش یادداشت مقاله گفت و گو رویداد تصویری اخبار پالایشگاه ها رویداد های ورزشی دوره های آموزشی چند رسانه ای لیست سرویس خبر همه موارد اخبار از تاریخ تاریخ صحیح نمی باشد. * تا تاریخ تاریخ صحیح نمی باشد. * تکریم ارباب رجوع باید به فلسفه ی وجودی در مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل شود مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: خدمت به مشتری و تکریم ارباب رجوع باید به اصل مهم و فلسفه ی وجودی در مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل شود. ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۲۰